LEVERINGEN
Alle zendingen worden binnen maximaal 15 werkdagen bezorgd. Bestellingen die na 08:00 uur ‘s morgens worden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt.
Alle bestellingen die van vrijdag tot zondag of op een feestdag binnenkomen, worden de volgende werkdag verwerkt.
De transportfirma zal maximaal 2 pogingen ondernemen om het pakket op het in de bestelling aangegeven adres af te leveren. Indien na 2 leveringspogingen geen contact met de klant kan worden opgenomen, blijft het pakket maximaal 6 dagen vanaf de datum van de laatste leveringspoging in de delegatie van bestemming, zodat de klant het in de delegatie kan afhalen. Na deze 6 dagen, en indien de klant niet is langsgekomen bij de delegatie om het pakket af te halen, zal het worden teruggestuurd naar onze faciliteiten.
Wanneer het pakket na 2 leveringspogingen wordt teruggestuurd naar "JARDINPET" omdat de transportfirma de klant niet heeft kunnen lokaliseren, zijn de verzendingskosten voor rekening van de klant.
Er wordt niet geleverd op feestdagen in de Autonome Gemeenschap Andalusië en in Spanje.
Er wordt niet geleverd in het weekend.
Wanneer er geen voorraad is van een bepaald artikel, zal de bestelling worden verzonden zodra "JardinPet" de voorraad weer aanvult. In dat geval wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht.
Indien "JardinPet" na ontvangst van de bestelling per e-mail vaststelt dat er geen voorraad is van een van de gevraagde producten, kan de klant de terugbetaling van het artikel vragen of het omruilen tegen een ander artikel van hetzelfde bedrag.
"JardinPet" behoudt zich het recht voor om een bestelling te annuleren.
Zodra het pakket is verzonden, brengt de wijziging van het leveringsadres of het opnieuw invoeren ervan door een vergissing van de klant bij het invoeren van de postcode, een kost van € 12 met zich mee. Als de klant niet op het oorspronkelijke adres zal zijn en de € 12 kosten voor de adreswijziging niet aan de transportfirma wenst te betalen, zal het pakket worden achtergelaten bij het agentschap van bestemming dat het dichtst bij zijn/haar huis is gelegen, zodat hij/zij het daar kan afhalen.
Er worden in geen geval leveringen naar postbussen verricht.
OMRUILEN EN RETOURNEREN
Omruilen tegen een ander model kan zolang de voorraad strekt, of er kan worden gekozen voor een tegoedbon met het bedrag van het artikel, binnen een termijn van maximaal 14 dagen vanaf de dag van bestellingsontvangst.
De kosten voor omruilen en retourneren zijn voor rekening van de klant, en de klant kan dat gemakkelijk zelf beheren via de rubriek "Retourneren" van onze website of door het artikel terug te sturen via het agentschap dat altijd de portkosten als betaald beschouwt. Wanneer de klant ervoor opteert geen gebruik te maken van onze rubriek "Retourneren", maar het pakket terugstuurt met het agentschap van zijn/haar keuze, dan is het verlies of beschadiging van de goederen tijdens dit proces de verantwoordelijkheid van de klant en kan hij/zij geen aanspraak maken op omruiling of terugbetaling.
Het adres voor omruilingen en retours is: Nave IMOR, P.I. “El Garrotal”, Calle D, nº1, 3, y 5, C.P. Palma del Río (Córdoba), España.
“JardinPet” behoudt zich het recht voor om de wijziging niet te aanvaarden, indien na ontvangst van het artikel blijkt dat het in slechte staat, gebruikt of beschadigd is of in slechte omstandigheden.
Omruilingen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. Indien er geen voorraad van hetzelfde artikel is, zal het worden omgeruild voor een ander artikel of voor een tegoedbon voor dat bedrag.
De tegoedbonnen voor omruilingen en retourzendigen hebben geen vervaldatum. "JardinPet" behoudt zich het recht voor om de bestelling te annuleren.
In geval van terugbetaling zal het bedrag worden gecrediteerd op dezelfde wijze als waarop de aankoop is gebeurd. Dat kan via Paypal of kaart zijn. De terugbetaling kan niet meer worden verricht na 14 dagen te rekenen vanaf de datum waarop de bestelling werd geplaatst.